piątek, 19 lutego 2010

Swami Vishwananda i MahaShivaratri w Indiach

Dzisiaj publikujemy historię jednej z naszych duchowych sióstr, Kamani.

"Będąc ostatnio w Springen na Mahashivaratri, Bóg sprawił, że poprzez dwa cudowne zbiegi okoliczności wzbogaciłam się o nową historię o moim najukochańszym Mistrzu, Swamim Vishwanandzie. Oto ona: w aszramie zostałam zakwaterowana m.in. z Vaną, która była tu po raz pierwszy. Opowiedziała mi, że kiedy 15 lat temu była w Indiach na Mahashivaratri, jeden z młodych mężczyzn z grupy polskiej spał w jednym pomieszczeniu z naszym wówczas 16-letnim Swamim Vishwanandą. W czasie tego święta Swami urodził Lingam i podarował mu go. Dalszą część historii o naszym młodziutkim wówczas Mistrzu dowiedziałam się podczas Darszanu w niedzielę 14 lutego br. Obok mnie usiadł Henryk z Gdańska. Jego również widziałam po raz pierwszy. Był bardzo podekscytowany i niezmiernie szczęśliwy tym, że jest tu na tym święcie i na Darszanie, i czuł wielką potrzebę podzielenia się ze mną swoimi doznaniami. W pewnym momencie wyszeptał mi: "a wiesz, ja znam takiego mężczyznę, który był w Indiach i spał razem z naszym Swamim. Otrzymał od Niego Lingam, który tam urodził. Widziałem ten lingam, a nawet trzymałem Go w ręku - jest czarny i niezbyt duży."



Poniżej jeszcze kilka zdjęć z ostatniego MahaShivaratri (noc z 12 na 13 lutego 2010) w Centrum Sri Pitam Nilaja w Springen:






Jest już dostępna płyta DVD z MahaShivaratri 2010 z wykładami Swamiego Vishwanandy, pięknymi, śpiewanymi przez Swamiego Badżanami, oraz zarejestrowaną przez kamerę chwilą materializacji przez Swamiego jednego z Shiva Lingamów. To trzeba zobaczyć. Jeśli ktoś chce już teraz zamówić ta płytę, to wystarczy napisać na adres order@bhaktishop.de albo poczekać do kwietnia, do Darszanu ze Swamim w Warszawie, kiedy to płyta ta będzie dostępna z polskimi napisami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz