środa, 31 marca 2010

"Zmartwychwstajcie razem z Chrystusem."

 
Podczas Wielkanocy w ubiegłym roku, Sri Swami Vishwananda wyjaśnił prawdziwe znaczenie zmartwychwstania, które tak naprawdę następuje wewnątrz nas.

 
Sri Swami Vishwananda:
"Zmartwychwstanie Chrystusa - On zmartwychwstał. On zmartwychwstaje wewnątrz każdego. 
On spowoduje, że wszyscy zmartwychwstaną z Nim, dzięki temu ta stara osoba wewnątrz was umrze, aby nowa mogła zmartwychwstać wraz z Nim.
To jest prawdziwe zmartwychwstanie Chrystusa. 
To nie polega na tym, że mówimy "O tak, chwalmy Go. On zmartwychwstał." 
On zmartwychwstał 2000 lat temu, i nawet gdyby nie powstał z martwych, to wciąż byłby tym samym Chrystusem. 
Jednak dokonał tego, aby pokazać nam, że zmartwychwstanie jest możliwe, aby pokazać, że Boska realizacja czy realizacja jaźni jest możliwa. Pokazał drogę.
Dlatego powiedział: “Ja jestem Drogą, ja jestem Prawdą i Światłem”."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz