poniedziałek, 13 września 2010

Codzienna praca

Poniższy fragment pochodzi z mającej się ukazać w języku polskim książki "Rozkwit Serca":


"Moje wakacje na Mauritiusie wreszcie dobiegły końca. Czekało na mnie wiele pracy w biurze, w Szwajcarii. Był to koniec sierpnia 2000 roku. Powróciły problemy moich klientów i codzienny stres. 

Zadzwoniłem do Swamiego:
- „W jaki sposób mam wzrastać duchowo zabijając się w pracy? Czy to jest wola Boża, żebym łamał sobie głowę problemami moich klientów? Powiedziałeś mi któregoś dnia, że bycie doskonałym, to wykonywanie woli Bożej. Jak mamy rozpoznać wole Bożą?”

- „Nie martw się. On objawi ci ją we właściwym czasie. Czekaj, bądź cierpliwy. Bycie doskonałym, to akceptowanie wszystkiego, co do nas przychodzi, każdego dnia, jako pochodzącego od Boga, jako Jego Wolę. Polega to na wykonywaniu wszystkiego z miłością. Widzisz, to bardzo proste.”

Tak, prawda, że to jest proste. To jedynie umysł wszystko komplikuje."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz