poniedziałek, 14 grudnia 2009

Cudowna Nocna Wizyta


Pewnej nocy zostałam nagle wybudzona ze snu gwałtownym odgłosem skrzypiącej klamki u drzwi!
Podźwignęłam się i uświadomiłam, że to się działo naprawdę! Wtedy zobaczyłam nagle wchodzącego do pokoju Swamiego Vishawnandę! Przyszedł w ciele energetycznym. Forma Jego świetlistego ciała była bardzo wyraźna; miałam jasność, że to jest On, i że wszystko jest ok - mogę się więc zrelaksować. Jego forma energetyczna zbliżyła się do łóżka, schylił się i zmaterializował swój włos tak, że mogłam go dotknąć! Był miękki i piękny.
Teraz Guru testuje swoich uczniów. Jestem przekonana, ze wszyscy o tym wiemy!
I tym razem też wystawił mnie na próbę! Zdałam test i wtedy zmaterializował swoje dłonie. Trzymał je wyciągnięte tak, że mogłam poczuć je i ich ciepło. Miałam je dla siebie i z wielkim szczęściem całowałam je. Radość!
Kiedy obudziłam się w ciągu dnia i podeszłam do drzwi, zdałam sobie sprawę, że skrzypiąca przed tą cudowną nocną wizytą klamka w moich drzwiach była naprawiona! Jay Gurudev!

Bhavani, Wielka Brytania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz