niedziela, 24 stycznia 2010

Mahavatara Babaji - Medytacja Podróży ku Światłu

Tłumaczenie Listu Mahavatara Babaji z blogu Virtual-Babaji-Vishwananda z dnia 13 listopada 2009:


Mahavatar Babaji:

"Drodzy przyjaciele, zapraszam Was do wspólnej Podróży ku Światłu, ku przypomnieniu sobie: kim naprawdę jesteście, skąd pochodzicie, co tutaj robicie i dokąd powrócicie.

Tak zostało zapisane i tak jest!


Medytacja Podróży ku Światłu
Jeśli masz płytę CD Swamiego Vishwanandy z nagraniem"OM", proszę włącz ją cicho w tle, podczas kiedy ja prowadzę ciebie w medytacji. Dzięki Boskiej Łasce, w OM mamy wszyscy swój byt!

Zacznij od zamknięcia oczu z intencją medytacji. Przez moment postaraj się wyciszyć i uspokoić. Z pełną koncentracją, zaangażowaniem i Miłością podejmij intencję napełnienia swojej formy światłem.
Przystępując do tej Podróży ku Światłu nie zapomnij obdarzyć siebie i innych miłością.
Zobacz mnie swoim Sercem tak, jak zawsze, gdy widzisz mnie wewnątrz swojego Serca. Wiedz, że zawsze jestem z tobą jako Najwyższy Bóg Bez Formy. Nigdy nie jesteś sam.
Proszę, weź moją dłoń, poczuj jej ciepło, poczuj, że jestem z tobą i wciąż pamiętaj o Świetle.
Napełnij się Światłem. Poczuj, jak światło wypełnia wszystkie twoje komórki, od czakry korony po palce stóp.
Idź ze mną
.
Przed sobą widzisz wspaniałe, promieniujące światło. Wypełnia ono całe pole widzenia, wszystko ci widzisz.
W miarę przybliżania się do tego światła, widzisz, że możesz w nie patrzeć, ponieważ umożliwiliśmy ci to, dzięki energii, jaką odczuwasz poprzez połączenie naszych rąk.
Światło zmienia się teraz w opalizujący, migocący, żywy fiolet. Jest to Światło Boskiej Miłości, i uświadomisz sobie patrząc w nie, że to Światło jest formą Najwyższego Bytu... Narayana-Vishnu.
Jeżeli sam tak poczujesz, to wraz ze mną pokłoń się temu Światłu Wszystkiego, co Jest. Uświadom sobie i zapamiętaj, że rozpoznałeś to Światło jako Wszystko... Wszystko, co Jest.
Odpocznij w tym Świetle i pozwól, by Bogowie otulili ciebie tkaniną Miłości, która zawsze, dla każdego, jest w zasięgu ręki. Proszę zrozum, że to ty musisz zainicjować nawiązanie kontaktu z Bogami, aby rozkoszować się tą Miłością, którą oni gotowi są dzielić się z tobą.

Tak zostało zapisane i Tak jest!

Wszedłeś ze mną w kontakt poprzez medytację i uścisk mojej dłoni, i odbyłeś dzięki temu Podróż ku Światłu, a teraz bezpiecznie spoczywasz w Boskiej Miłości Narayany-Najwyższego Bytu.
Nie jest to takie trudne, jakby się wielu z was wydawało?

Uwierz, że jest tak, jak powiedział Chrystus: "Jesteś tym, kim myślisz, że jesteś".
To jest prawda, to jest Miłość i, moi Ukochani, Internetowi Przyjaciele, Światło, jako Miłość jest Wszystkim Co Jest."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz