środa, 18 listopada 2009

"Pomagaj każdemu"



Swami Vishwananda uczy dziś:

"Każdego dnia powtarzaj sobie: "Jestem Duch Św., jestem Chrystusem" i niech to wyraża się na zewnątrz.



Jeśli mówisz sobie "Jestem dzieckiem Bożym. Jestem częścią Stwórcy. Jestem częścią Ojca", a nie znajduje to wyrazu w świecie zewnętrznym, to nic ci to nie da.

Kiedy mówię o wyrażaniu tego na zewnątrz, to mam na myśli żebyś najpierw zaczął tym żyć od wewnątrz.

Po drugie - pomagaj ile możesz!

Pomagaj komukolwiek, kto się pojawi!

Pomagaj nie zastanawiając się nawet, że pomagasz.

Jeśli to możliwe, raz na tydzień wyjdź do ludzi na ulicach. Jeżeli mieszkasz w mieście - to z pewnością, jest wielu żyjących na ulicach.

Możesz iść i porozmawiać z nimi, pobyć z nimi. To nic wielkiego."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz